Ještě před rokem se v plánech přestavby nádraží počítalo s demolicí kladenské nádražní budovy. Místo ní měla vyrůst unifikovaná krabice na prodej lístků.
Teď se podařilo vyjednat záchranu naší nádražky. Místo demolice bude opravena. Na Kladně moc historie nemáme. Nádražka je jednou z mála budov z předminulého století.

Tady je popis budovy, jak jsem ho vyhrabal z archivu magistrátu.
Kladenské nádraží – Vejhybka (Milady Horákové, č.p. 251)
Výpravní budova kladenského nádraží byla postavena v roce 1873 podle návrhu Ing. Josefa Chvály. V roce 1900 byla budova ještě rozšířena zdařilou přístavbou restaurace.
Stanice patřila společnosti Buštěhradské dráhy, jejíž výpravní budovy zdobila vždy pozdně klasicistní průčelí. Přízemí tvoří bohatě profilované zasklené arkády – archivolty (okna a dveře). Rohy zdobí plastické zdobeniny v podobě kvádrového zdiva (bosáží).
Okna v patře jsou zvýrazněna zdobným plastickým orámováním (šambrány). Charakteristickým prvkem pro tyto stavby jsou spojené patrové a parapetní římsy, které tvoří jediný výtvarný architektonický prvek. Viditelné části krovů byly zdobeny ozdobnou řezbou.
Původní podlahu haly zdobila originální dlažba, kterou tvořily obrazce vzájemně se překrývajících plastických kruhů. Nádraží bylo vybudováno uprostřed lesů, daleko za městem, proto spojení s městem Kladnem zajišťovaly omnibusy a drožky.
Dobře zachovalá, i přes řadu oprav, nádražní budova dodnes reprezentuje původní architekturu buštěhradské dráhy.